Pages

Thursday, June 25, 2015

Kolagen Kcolly Terbaik untuk Kulit Lebih Anjal

Kolagen Kcolly untuk Kulit Lebih Anjal

Macam-macam produk kolagen yang ada dipasaran. Tapi nak story skit pasai produk kolagen terbaik yang memang saya consume sekarang ne, iaitu Kcolly supplement kolagen yang best untuk bantu membekalkan kolagen untuk keremajaan dan keajalan tubuh badan.

Tahukah anda kadar keupayaan badan kita menghasilkan kolagen mula menyusut bila umur kita mencecah 25 tahun, penghasilan kolagen akan mula berkurangan pada kadar 1.5% dalam setahun.
Bila mencecah umur 40 tahun, tubuh badan BERHENTI menghasilkan kolagen dan masa ini mulalah kulit keliahtan kendur, lembet dan jatuh..

Namun begitu bila kita ambil makanan tambahan seperti kolagen, ia  membantu menambah kekurangan kolagen dalam tubuh badan kita. Ia menjadikan tubuh lebih kencang, tegang dengan with K-Colly Sweet 17 The Korean Whitening Exclusive Supplement, you will feel like smiling!!!!

Artis Fathia pun makan K Colly , apa kata beliau "Just wanna say that, I bring this (K Colly) everywhere, even balik Kampung pun I bring this" (Fathia Latiff).



Owh patutlah kulit bila pandang dekat, kulit macam baby. Jadi bila tengok kulit Fathia ibarat baby tu, Jom la consume KColly!! Dan alami sendiri perubahan secara semulajadi dengan bersama Fathia Latiff. "KECERAHAN KULIT PASTI BERGANDA"

Khasiat K-Colly Whitening Supplement

-Produk NO.1 yang lengkap mengandungi semua keperluan tubuh badan anda untuk kesihatan dan juga kecantikan. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 botol K-COLLY SWEET 17.

- Membantu merawat masalah kulit seperti jerawat,jeragat,anjal, tegang, melembab, mensekatakan tona kulit menghalus dan mencerahkan, serta memulihkan kulit yang rosak dan memulihkan kerosakan akibat sinaran matahari


- Khas untuk mencantikkan kulit dengan menghaluskan kulit,memutihkan kulit secara semulajadi,menghaluskan kulit serta meningkatkan kelembapan kulit 10 X lebih cepat.



- Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah. Juga terbaik untuk merawat penglihatan, gigi, kuku ,sendi , otot dan rambut.



- Melawan radikal bebas serta antioksidan semulajadi.



- Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung dan lain-lain. 

Cara pengambilan Kcolly

K-COLLY SWEET 17 memang mudah di makan, tanpa perlu di bancuh jika ingin cepat.
Masukkan 1 or 2 scoop serbuk Ke Dalam Mulut Secara Perlahan – lahan dan kemam.
Biarkan 3-5 Saat,


Makan 1 sudu/scoop pagi sebelum sarapan dan 1 sudu/scoop sebelum tidur dan anda akan tampil segar dan menawan setiap hari.



Serbuk Itu Akan Cair Dengan Enzim Air Liur Dan Lebih Cepat Meresap Ke Dalam Salur Darah Berbanding Dengan Cara Meminum Dengan Air.



Testimoni pengguna Kcolly







Andakah teruja untuk mencuba Kcolly special 2015, untuk menambahkan kandungan kolagen anda untuk menjadi lebih anjal dan gebu?

Nak cuba Kolagen KColly Sweet 17 The Korean Whitening Exclusive Supplement sebagai produk kecantikan yang paling efektif untuk menyerlahkan kejelitaan anda?


Berapakah harga KColly Sweet 17 The Korean Whitening ?

Harga pasaran rm168

Kini ada offer rm100 (sm); rm110 (ss) 

Anda boleh menghubungi saya di: 

  Pm facebook : Imah Hmie 
  Whatsapp: +60199278721



#kcolly

#kcollycollagen
#colagenkcolly

No comments:

Post a Comment