Tuesday, October 27, 2015

Rawatan Alternatif Kanser Ikhtiar untuk Penyakit

Rawatan Alternatif Kanser Ikhtiar untuk Penyakit

Kanser merupakan penyakit yang ditakuti oleh ramai orang. Mana tak nya, ia merupakan salah satu punca utama kematian di seluruh dunia. Saban tahun, jumlah kematian yang disebabkan oleh kanser semakin meningkat. Ya Allah kecut perut bila mengetahui diri menghidap kanser, telah terbayang keperitan jika kanser tersebut merebak, rawatan yang akan dijalani, kos, masa yang perlu dilalui untuk berhadapan ujian getir ini.




Kanser merupakan sekumpulan penyakit yang mempunyai kaitan dengan peranan sel. Sel-sel adalah unit-unit teramat kecil yang membina semua hidupan, termasuk tubuh manusia. Terdapat berbillion sel dalam tubuh setiap manusia.

 Kanser berlaku apabila sel-sel yang tidak normal berkembang dan merebak dengan cepat. Sel-sel normal dalam tubuh membiak dan membahagi hingga tidak terkawal dan tidak mati. Sel-sel kanser biasanya berkumpul atau berkelompok lalu membentuk tumor.

Tumor yang sedang berkembang menjadi benjolan sel-sel kanser yang boleh memusnahkan sel-sel normal disekitar tumor dan memusnahkan tisu-tisu tubuh yang sihat. Ini membuatkan seseorang itu jatuh sakit.


Kadang kala sel-sel kanser memecah daripada tumor asal dan bergerak ke bahagian lain tubuh, di mana ia terus membiak dan membentuk tumor baru.



Beginilah caranya kanser merebak. Perebakan tumor ke tempat baru dalam tubuh dikenali sebagai METASTASIS.



Penghidap kanser ada kalanya berasa sakit tetapi masih mampu melakukan perkara-perkara yang biasa dilakukan. Kecuali mereka terasa amat sakit!




 Setiap orang dari kita mempunyai sel kanser di dalam tubuh masing-masing. Sel ini tidak dapat dikesan dalam ujian biasa sehingga ianya membiak ke JUMLAH BEBERAPA RIBU JUTA!. Ianya hanya akan dikesan apabila telah membesar ke satu saiz yang mampu dikesan.



Tetapi Jangan risau puan dan tuan, saya nak kongsikan kepada anda tentang kehebatan produk yang mampu menyembuhkan, mencegah merawat, insyallah. 1001 khasiat. 



 #concentrated mineral drops yang mengandungi sebanyak 72 jenis mineral dan Trace Mineral yang terdiri daripada:


1) Makro Mineral:

Calcium, Zinc, Iron, Magnesium, Flouride, Sodium dan Iodine


2) Mikro Mineral :

Phosporus, Sulphate, Cesium, Hafnium, Dysprosium, Neodymium, Nickel, Vanadium, Potassium, Silicon, Strotium, Bismuth, Lutetium, Ebrium, Manganese, Gold, Silver, Terbium, Alumunium, Holmium, Chromium, Latharium, Gallium, Titanium, Tellurium, Nitrogen, Copper, Gadolinium, Europium, Selenium, Semarlum, Molybdenum, Praseodymium, Lithium, Carvonate, Yiterbium.

Mineral ini sangat penting untuk meningkatkan penyerapan nutrient untuk kesihatan badan manusia.

Sifat Cmd pula ialah bersifat alkali dengan nilai pH ialah antara 9-10, menurut kajian pakar. Apabila sel badan berada nilai pH 8.5, sel-sel kanser atau abnormal akan mati dan sel-sel sihat akan hidup.Nilai pH alkali membuatkan sel yang abnormal pada badan akan mengurangkan, membunuh 


Oleh sebab itulah kita dapati ramai pesakit yang ada kanser atau ketumbuhan mendapati sel abnormal tersebut mengecut dan hilang selepas minum air campur CMD..

Subhanallah inilah kuasa allah menciptakan penawar untuk manusia segelap alam. Cuma atas kita sahaja mahu ikhtiar cari penawar atau mengamalkan ia dengan berterusan. 

Jom dengar juga apa kata pakar tentang kepentingan mengambil makanan atau air berasaskan alkali.


Oleh itu marilah kita mengambil lebih mineral beralkali sebagai rawatan alternatif kanser. Insyaallah anda akan rasa lebih sihat dan bertenaga.



Suka saya nak kongsikan beberapa testimoni daripada pesakit kanser yang telah berjaya sembuh setelah mengamalkan CMD:












CMD iaitu concentrated mineral drops 1001 khasiat cmd. 
Boleh sembuh mcm2 penyakit

Berapa Harga CMD Revell ?

HARGA PASARAN DI MALAYSIA

HARGA SEBOTOL CMD 120ML = RM212
HARGA SEBOTOL CMD 65ML   = RM105

PROMOSI HANGAT TERKINI !!!

1 BOTOL CMD 120ML HANYA DENGAN HARGA RM178
DAN PERCUMA LAGI SEBOTOL " CMD 30ML"  (SEMENTARA STOK MASIH ADA)




KINI OFFER HARGA 

CMD 120 ML = RM105 FREE POS SM/ ADD RM5 UTK SABAH SARAWAK


CMD HYDROD 120 ML  = RM105 FREE POS SM/ ADD RM5 UTK SABAH SARAWAK


 Anda wajib mencuba produk terbaik ini, Rasai lah kehebatannya !!

Anda boleh menghubungi saya di:

 Pm inbox Facebook : Imah Hmie 
[Whatsapp : +60199278721]
clcik for direct whatsapp
www.wasap.my/60199278721



TEMPAH SEKARANG !!




Jangan lupa SHARE Website ini kepada kawan-kawan anda, Sharing is Caring,

2 comments:

  1. Sharing dari saya sebagai alternatif dan usaha dalam merawat penyakit kanser dan masalah kesihatan yang lain.. Jom tonton dan Like video ini..

    https://www.youtube.com/watch?v=QClZFUDD3nE

    ReplyDelete
  2. Dimana nak cari stockist di Medan sumatera utara

    ReplyDelete