Tuesday, November 17, 2015

Cara Menghilangkan Bintik Hitam di Wajah

Cara Menghilangkan Bintik Hitam di Wajah

Assalamualaikum, hari ne akak nak share tentang cara menghilangkan bintik hitam diwajah. Masalah bintik hitam..siapalah yang tiada? kebanyakkan masalah bintik hitam ne banyak tertumpu pada kawasan zon T dimuka terutama dihidung. Kalau dulu kalau ada bintik hitam, memang seronoknya picit bintik hitam, sampai merah-merah hidung. Lepas dah picit mula lah rasa pedih sebab kulit dah tercalar. 


Lepas itu ada revolusi baru untuk tanggalkan bintik hitam dengan guna biore pore pack...Memang glamor jugak produk ne suatu masa dahulu, tapi tak larat beb...se pek pun mahal jugak..jadi terpaksa la cari alternatif lain...mungkin kene rajin-rajin cuci muka atau pergi facial supaya kulit maintain cantik dan bintik hitam kurang...hehehe



Tapi sekarang ne, akak dah jumpa suatu produk yang best, murah, jimat, tahan lama, wangi dan kos effektif sebab boleh tahan berbulan-bulan, Yelah pakai ne pun seminggu sekali pun dah cukup...




Memperkenalkan produk yang best sebagai cara menghilangkan bintik hitam di wajah dengan effektif iaitu masker vietnam. Produk yang paling viral di media sosial TERKINI.



Masker vietnam atau vietnam Mask ni fungsinya adalah untuk menanggalkan blackhead & whitehead di wajah. Packagingnya sangat simple hanya guna plastik yg macam plastik ubat dari klinik tu, comel dah mudah dibawa. Di dalamnya disertakan sekali dengan kepingan kertas putih yang nipis 30keping. 



Bau masker vietnamnya wangi, tekstur meleket macam gam dan warna putih cerah.




Cara pakai masker Vietnam:




1.Cuci bersih muka macam biasa. Lap kering.




2.Oleskan sedikit Vietnam Mask pada bahagian yang korang nak tanggalkan blackhead.Macam kat hidung ke, seluruh muka pun boleh.




3.Tampalkan kertas putih.Kertas putih tu automatik akan melekat sebab Vietnam Mask tu macam gam.




4. Biar selama 5 minit, kulau dah x sabar sangat 3 minit pun boleh kot.Tapi hasil nya kuranglah.




5.Pasti cuci muka semula untuk hilangkan kesan gam Vietnam Mask.





Lepas beberapa minit apa bila sudah kering, tarik lah tisu yang melekat dihidung dan tadaaa...korang akan rasa puas hati sebab banyak bintik hitam keluar. Anda boleh ulangi untuk pakai masker vietnam ne seminggu atau dua minggu sekali. Jadi memanglah sangat jimat, sebab murah dan boleh pakai banyak kali sebab cecairnya yang likat.


Tak rugi beli.Berbaloi-baloi....






Berapa masker vietnam ne?

HARGA PASARAN DI MALAYSIA

Rm30

PROMOSI HANGAT TERKINI !!!

1 botol masker vietnam rm7 add kos pos rm7 sm/ rm11 ss

amik la 2 botol keatas alang2 dah murah^__^

Jika berminat anda boleh hubungi saya
Pm inbox fb: imah Hmie

Pm/Whstapp: +60199278721

1 comment:

  1. Terima kasih atas info..geram je tgk benda putih kt hidung ni aishhh ��

    http://ninafarhanawm.blogspot.my/?m=1

    ReplyDelete