Monday, February 8, 2016

Harum Malam Supplement Dalaman Wanita

Harum Malam Supplement Dalaman Wanita 

Harum Malam merupakan salah satu supplemen dalaman wanita yang mempunyai banyak khasiat. Ianya terhasil daripada kombinasi antara estrak ros dan kaya dengan ekstrak herba seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria mirifica. Kesannya yang Kaboom!!! dan produk yang berasaskan herba inilah kunci rahsia mengapa Harum Malam kekal menjadi fenomena bagi semua wanita sejak mula produk ini dilancarkan.



Jom lihat khasiat dan keistimewaan harum malam



Sireh - Sireh yang ketahui banyak kegunaannya seperti mengubat sesuatu penyakit ataupun dijadikan sebagai sireh junjung. Dalam ramuan "Harum Malam" ini, sireh berupaya mengawal dan mencegah bau badan.


Buah Tin - Berupaya menyingkirkan keracunan (toksin), mencairkan tekak, mengurangkan batuk yang berpanjangan sekaligus melapangkan dada. Ia juga turut memberseihkan hati (kidney) dan jantung serta membersihkan lendir dalam usus.



Kismis - Membantu menguatkan daya ingatan, mengubati penyakit pelupa, mencerdaskan minda, membersihkan hati dan mencerahkan mata.




Goji - Membantu memanjangkan umur, meningkatkan tenaga dan kekuatan fizikal, membantu menurunkan darah tinggi, anti kanser, mengekalkan paras kolestrol yang sihat, mengimbangi paras glukos dan mengawal diabetes, meningkatkan libido dan fungsi seksual, tidur nyenyak, meningkatkan sistem imun, meningkatkan kesuburan, menguatkan otot dan tulang, menguatkan daya ingatan, kurangkan batuk dan membantu penghadaman.




Limau Purut - Jus buah limau nipis membunuh kuman disenteri, kolera dan tifoid, asid sitrik yang terkandung dalam limau nipis berkesan menghilangkan lemak dan menguruskan badan, melegakan perut, melancarkan penghadaman.




Pueraria Mirifica - Ianya bagus untuk kulit dalam menegangkan dan menghaluskan struktur kulit, mengurangkan garis-garis halus menyihatkan kulit yang tidak bermaya, menghaluskan liang roma dan mengurangkan minyak, melembutkan kulit supaya kulit kurang kasar dan kering, merawat jerawat dari dalam, mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan.





Kayu Serapat - Mengetatkan otot rahim dan seluruh tubuh agar padat, melancarkan haid, awet muda, merawat keputihan dan gatal pada kemaluan, menyihatkan rahim, menghaluskan kulit & melambatkan menopause.




Buah Delima - Dapat mengubati cirit-birit, sakit telinga, pandangan kabur, sakit gusi dan kurang lawas penghadaman, membuang lemak dan juga mengeluarkan toksin dari badan.




Manjakani - Awet muda, merawat otot-otot dalam faraj, mengawal lendir dan lelehan dalam faraj, serta nifas, menegangkan payudara, melawaskan buang air besar, dan menyingkirkan toksin dari tubuh.




Pueraria Lobata - Mengandungi estrogen yang berfungsi untuk pembesaran dan ketegangan buah dada, kulit dan rambut yang lebih sihat.




Senna - Melangsingkan tubuh badan, membantu mengurangkan kolestrol, mengecilkan perut, peluntur lemak dalam tubuh bagi penderita obesti.




Harum Malam ini sebenarnya supplement khusus untuk kaum wanita. Supplemen yang dapat membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Bukan itu saja, malah dapat merawat masalah seperti keputihan, gatal² vagina, mengetatkan vagina, hilang hanyir haid dan lain² lagi.




Harum Malam bukan untuk wanita yang sudah berkahwin sahaja tetapi sesuai juga untuk anak dara. Boleh di ambil setiap hari walaupun period, dalam pantang dan menyusu bayi. Untuk wanita yang preggy (pregnant) tidak digalakkan untuk consume sebab takut akan mengalami kesukaran bersalin (sempit).




Golongan yang sesuai ambil Harum Malam:




✔ Wanita Berkahwin

✔ Anak Dara
✔ Wanita Berpantang
✔ Sesuai untuk yang menyusukan anak
✔ Sesuai untuk usia 50 tahun ke atas




Cara pengambilan Harum Malam:




Pagi : 1 sudu sebelum sarapan

Malam : 1 sudu sebelum tidur

100% ramuan asli

Isipadu : 250 ml
Berat : 580 gram



*boleh diminum terus




*Pastikan guna sudu plastik kerana Harum Malam mengandungi madu, dikhuatiri kalau guna sudu besi akan hilang khasiatnya. boleh simpan dalam peti sejuk 




Testimoni Harum Malam;













Lihatlah, betapa mudahnya sekarang untuk mencantikkan dalaman diri. Kita tidak perlu lagi membazirkan tenaga mencari bahan mahupun membuat sendiri. Sekarang semuanya sudah tersedia. Terpulang pada anda-anda semua untuk mencubanya. 

Berminat nak cuba?

offer RM35 SM/RM39 SS
🚚 free pos

Pm inbox FB; Imah Hmie

Whatsapp: +60199278721

#harummalam
#jamuwanita
#supplementkesihatanwanita



    ~ ::: THANK YOU FOR SHOPPING WITH US!! ::: ~ 



No comments:

Post a Comment