Tuesday, July 19, 2016

Susu Kambing Kurma Madu (SKKM) Platinum

Susu Kambing Kurma Madu (SKKM) Platinum  

Susu kambing telah diketahui mempunyai khasiat yang baik. Gabungan susu kambing bersama madu dan kurma merupakan makanan sunnah yang berkhasiat sempurna untuk tubuh. Produk ni memang sangat bagus untuk kesihatan dalaman cantik luaran tau. Susu kambing adalah susu kedua terbaik selepas susu ibu. Ada sesetengah orang tak minat atau tak dapat nak minum susu kambing sebab tak tahan dengan bau susu. Tapi susu SKKM ni telah dicampur dgn susu kambing + kurma + madu, so die mmg tak rasa "bau kambing" tapi rasa manis-manis vanila dan tak berbau hamis langsung dengan khasiat yang sememangnya tip top.




Jom kita lihat kelebihan kurma, madu, susu kambing SKKM

Antara Kelebihan & Khasiat Buah Kurma Ialah:-
~Kaya dengan zat besi – sangat sesuai untuk wanita yang sedang haid dan orang yang mengalami masalah anemia(kekurangan sel darah merah)
~Tidak mengandungi kolestrol.
~Kaya dengan protein, serat, glukosa, vitamin A,C, sodium dan potassium.
~Kandungan gulanya mudah diserap badan dan memberi tenaga.
~Kandungan potassium penting untuk sistem saraf yang merangsang daya ingatan, membangkit nafsu kelamin dan meningkatkan sistem pertahanan badan khususnya untuk mencegah kanser payu dara dan kanser rahim.

~Nabi Muhammad S.A.W bersabda “Rumah yang tidak ada kurma di dalamnya akan menyebabkan penghuninya kurang sihat.

Antara Kelebihan & Khasiat Madu Lebah Ialah:
Memulihkan sel-sel urat besar.
Mampu menjadi antibiotik yang lebih berkesan.
Memberi dan menambah darah.
Menyegar dan menambah tenaga tubuh badan.
Merangsang tenaga batin.
Menstabilkan kandungan gula dalam darah.
Meningkatkan kadar serapan kalsium dalam darah.
Sumber utama vitamin, mineral dan tenaga yang hebat.
Nabi Muhammad S.A.W bersabda “Allah S.W.T telah meletakkan barakah di dalam madu dan menjadikannya dari rasa ngeri, dan madu telah didoakan oleh 70 nabi”.
Nabi Muhammad S.A.W bersabda “ Barang siapa yang meminum madu setiap bulan dengan niat melakukan nasihat Al-Quran, maka Allah S.W.T akan menyembuhkannya dari 77 penyakit.

Jom kita lihat kelebihan susu kambing SKKM Platinum

Susu kambing adalah susu yang terbaik selepas susu ibu. Kajian saintifik mendapati susu kambing mengandungi sumber nutrisi seperti tenaga,  protein, karbohidrat, kalsium, zat besi, sodium, potassium dan beberapa vitamin yang diperlukan oleh tubuh manusia. Susu kambing dapat merawat dan mencegah penyakit kronik, menguatkan tulang dan sendi, menjadikan generasi akan datang bijak dan genius.



Gabungan madu dan kurma membawa kebaikan pada tubuh manusia dan ia dinyatakkan di dalam Al-Quran dan Al-Hadis. Nabi Muhammad s.a.w turut mengamalkan minum susu sewaktu sebelum tidur dan susu kambing adalah pilihan Nabi s.a.w. 

Buah kurma pula adalah buah kegemaran yang menjadi santapan Baginda s.a.w. Manakala madu Allah nyakan didalam Al-Quran bahawa di dalam madu terdapat ubat menyembuhkan bagi manusia. Jadi amalan-amalan tersebut merupakan sunnah Nabi Muhammad s.a.w yang harus kita ikuti kerana setiap sunnahNya membawa kebaikan kepada kita.

Jadi hasil dari kajian yang telah dijalan terhasilah gabungan dari 3 sumber makanan dan minuman yang berkhasiat iaitu susu kambing, madu dan kurma jadi terhasilah susu kambing kurma madu SKKM. 
Susu yang diperkaya dengan khasiat yang terdapat pada kurma dan madu.

Kelebihan mengamalkan susu kambing SKKM Platinum ialah

✔  Mencerahkan kulit satu badan.
✔  Kulit menjadi halus
✔  Membantu merawat penyakit kulit
✔  Merawat penyakit gastrik
✔  Membantu mencegah penyakit Alzheimer
✔  Mencegah penyakit barah
✔  Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi
✔  Meningkatkan kualiti tidur malam (nyenyak)
✔  Kaya dengan protein
✔  Memulihkan tenaga
✔  Baik untuk kesihatan
✔  Sesuai untuk ibu hamil (kandungan 5 bulan ke atas)
✔  Sesuai untuk seisi keluarga seawal usia 3 tahun
 ✔  20 sachet / kotak


Penyediaan SKKM
Bancuh dengan 150ml air minuman
Boleh diminum sebelum sarapan @ sebelum tidur
Sesuai untuk semua peringkat umur
Bagus untuk ibu mengandung

Testimoni







 
  
 







Harga asal rm50 sm/ rm55 ss


susu skkm platinum 
(perisa asli/ coklat/ strawberry)

Offer rm25 sm/ rm29 ss 
free pos

100% original 

*************************************************

Kini telah ada skkm platinum candy...
kunyah-kunyah..dah cantik dan sihat..


Harga asal rm50 sm/ rm55 ss

Offer rm25 sm/ rm29 ss 
free pos


*****************************************************

Kini juga telah ada 

SKKM Platinum Skincare untuk anda yang inginkan 
kulit cantik, cerah dan gebu



Harga asal rm50 sm/ rm55 ss

Offer rm30 sm/ rm34 ss 
free pos

*******************************

ada lagi produk keluaran platinum beauty...
sememangnya baguslah untuk kita ambil&amalkan...




Diet Booster chia seed platinum

Offer rm30 sm/ rm34 ss 
free pos

*******************************

Kopi susu kambing Chia Seed Platinum.
(20 sachet)



Harga asal rm50 sm/ rm55 ss

Offer rm25 sm/ rm29 ss 
free pos

******************************

mommy milk Booster Platinum..


Harga asal rm50 sm/ rm55 ss

Offer rm25 sm/ rm29 ss 
free pos

***************************

Mineral coffee platinum plus garam buluh


Harga asal rm50 sm/ rm55 ss


Offer rm25 sm/ rm29 ss 
free pos

_____________________________________




Berminat nak cuba produk ini?

Pm inbox fb: imah Hmie
Whatsapp: +60199278721


Klik for direct whatsapp



::Anda tentu meminati::


      Onexox simcard        



        Produk kurus           
      Produk kecantikan 
       Produk untuk ketat        
        produk jamu wanita          
          Produk untuk resdung             



 ~ ::: THANK YOU FOR SHOPPING WITH US!! ::: ~ 



37 comments:

  1. lulus kkm x sis?

    ReplyDelete
  2. Saya dh cuba macam² produk..satu pun xbkesan banyak habiskan duit..sy bru nk cuba susu kambing platinium ni..harap² bkesan la spt gmbar² yg tetera

    ReplyDelete
  3. Saya dh cuba macam² produk..satu pun xbkesan banyak habiskan duit..sy bru nk cuba susu kambing platinium ni..harap² bkesan la spt gmbar² yg tetera

    ReplyDelete
  4. Apa beza skkm dgn skkm platinum? Owner sama ke? Sbb tgk kat kotam kilang untuk pasaran lain2. Bole bg pencerahan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skkm ada byk jenis..compeny lain2..kami hanya amik stok skkm platinum..,

      Delete
  5. Mcm mne nk tahu yg original sis?

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. Dapatkan pd pengedar2 sah skkm..harga asal rm50sm/55 ss..

      Delete
    4. Dapatkan pd pengedar2 sah skkm..harga asal rm50sm/55 ss..

      Delete
  7. saya dh cuba susu jenama ni mmg menjadi dengan izin allah.

    ReplyDelete
  8. saya dh cuba susu jenama ni mmg menjadi dengan izin allah.

    ReplyDelete
  9. Org yg bru nak rancang kehamilan boleh amik susu ni ke

    ReplyDelete
  10. betul tue..yg nak merancang hamil boleh ke

    ReplyDelete
  11. Mmmmmm..skmm ni x dak jual kt kedai2 ke?

    ReplyDelete
  12. 5bln baru boleh minum? Nape ek?..yg baru 4 minggu takleh ke?

    ReplyDelete
  13. Apa beza skkm tulisan warna kuning dan biru??

    ReplyDelete
  14. Apa beza skkm tulisan warna kuning dan biru??

    ReplyDelete
  15. As salam sy nk tnya...sesuai x utk yg ingin hamil?sebb ada trtulis sesuai utk ibu hamil yg 5 bulan ke atas..jdi mcm mana utk yg ingin hamil...?

    ReplyDelete
  16. Boleh saya siapa pengasas produk susu kambing platinum ni...maaf saya cuba cari kat google tp x dpt ...hrp dpt pnjelasn..

    ReplyDelete
  17. Boleh saya siapa pengasas produk susu kambing platinum ni...maaf saya cuba cari kat google tp x dpt ...hrp dpt pnjelasn..

    ReplyDelete
  18. kalau minum skkm ni lbh dari dua sachet sehari tak ada effect apa2 kan ?

    ReplyDelete
  19. Sy ada beli skkm platinum tp xde hollogram..... n cop halal kt dpn xde... mcm mn nk pastikn skkm platinum yg ori.? Please2... sape yg dpt explain.. tqvm

    ReplyDelete
  20. Adakah susu kambing ni kuatkan daya ingatan kanak kanak..

    ReplyDelete
  21. i bought this milk last week. taste no so good..susu cair sgt..i tersalah beli yg fake ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasenye kena ikut sukatan air yg dicadangkan. 1 peket utk 150ml air.

      Delete
  22. Nak beli.. Tp takot x ori.. Huhu

    ReplyDelete
  23. Boleh bg saya no kkm produk neh?

    ReplyDelete
  24. Boleh bg saya no kkm produk neh?

    ReplyDelete
  25. Produk minuman mana ada no.KKM

    ReplyDelete