Thursday, September 8, 2016

Tweezer Penyepit Bintik Hitam yang Best Guna

Tweezer Penyepit Bintik Hitam yang Best Guna

Bintik hitam selalunya ada dikawasan hidung , pipi dan bahagian lain di muka terbentuk dari minyak semula jadi teroksida dalam liang pori kulit kita. Bintik hitam secara amnya tidak berbahaya, tetapi ramai ingin membuangnya hanya untuk sebab-sebab kosmetik. Ianya nampak tak cantik atau kotor jika ia begitu jelas nampak diwajah. Memicit bintik hitam bukan lah opsyen yang terbaik sebab ia meninggalkan kesan calar/luka pada kulit dan sakit pulak tu.


Kaedah yang anda boleh amalkan untuk mengurangkan kesan bintik hitam ialah

Mencuci muka dengan pencuci menggunakan skincare-skincare yang banyak dijual dipasaran.(Click sini untuk lihat pelbagai variasi skincare) Anda boleh mencuci wajah sekurangnya-kurangnya 2 kali sehari untuk mengurangkan kesan minyak pada liang pori  seterusnya kesan bintik hitam pun berkurangkan juga


Anda juga boleh menggunakan masker seperti masker vietnam hanya letak masker ini..dan tarik bintik-bintik hitam



Anda juga boleh menggunakan tweezer jika masih terdapat kesan hitam walupun guna masker vietnam atau mencuci muka pun tak dapat kurangkan bintik hitam. Tweezer ialah produk terkini untuk membantu anda menanggalkan kesan bintik hitam. Ia adalah penyepit bintik hitam yang diperbuat dari besi stainless steel yang berbentuk bend curve yang tak mencederakan kulit. Bentuk yang kecil mudah dibawa kemana sahaja. 






Adakah anda teruja nak cuba produk ini?

Offer 1 batang rm10 + postage rn7 sm/ rm11ss

Pm inbox fb: imah Hmie
Pm/Whatsapp: +60199278721


::Anda tentu meminati::











 ~ ::: THANK YOU FOR SHOPPING WITH US!! ::: ~ 

No comments:

Post a Comment