Thursday, September 1, 2016

Vimax Canada Hangatkan Hubungan Intim Suami Isteri

Vimax Canada Hangatkan Hubungan Intim Suami Isteri


Vimax canada adalah suplement tambahan yang datang dalam bentuk capsul yang dihasilkan dan diformulasi dari herba-herba asli terpilih dari seluruh dunia. 
Hanya satu kapsul Vimax sehari sudah mencukupi mengembirakan anda dan pasangan apabila bersama untuk hubungan intim yang lebih menyeronokan.


Melalui ujian klinikal yang dilakukan terhadap 10,000 peserta lelaki berumur lingkungan 18-78 tahun, 95% peserta mendapat kesan yang optimum dan memberangsangkan dengan menggunakan Vimax.

 Tahukah anda

73% wanita tak puas di ranjang?

Ini bukan perkara main-main atau suka-suka. Oleh itu jika anda seorang lelaki yang telah mempunyai pasangan... maksudnya mempunyai isteri, sedar tidak sedar pasangan anda berkemungkinan besar merupakan salah seorang dari 73% ini dan mengalami masalah yang sama.


Anda boleh cuba bertanya terus kepada pasangan anda samada beliau puas atau tidak dengan ’performance’ anda... sah-sah memang tak akan mengaku depan anda yang beliau tidak puas.



Agak sukar untuk seorang isteri memberi pengakuan secara terus di depan suaminya bahawa beliau tidak mencapai tahap kepuasan yang sepatutnya beliau rasai setiap kali selepas melakukan hubungan ranjang dengan suami mereka.




Apa yang selalu terjadi samada mereka berasa puas atau tidak Si isteri akan memaksa dirinya tersenyum walaupun dalam hatinya merana.

Inilah kelemahan lelaki secara majoritinya. Dengan sikap kurang sensitifnya membiarkan si isteri dalam ketandusan kepuasan seksnya tanpa di bawa berbincang mengenainya sehingga sehingga si isteri terpaksa pasrah dengan nasibnya... bilakah masanya untuk beliau dapat merasai nikmat tersebut.

Untuk melihat reaksi kepuasan sebenar bukan dengan pengakuan tetapi dengan tindak balas pasangan terhadap anda. Kalau betul-betul pasangan anda ini puas anda akan lihat atau nampak kepuasan dari senyuman mereka, mood seharian mereka dan cara dia bercakap dengan anda.

Tapi ini semua tidak akan anda perasan atau nampak jika pasangan anda tersebut tidak merasai nikmat yang sebenarnya.

Mahu tidak mahu anda terpaksa memiliki zakar yang panjang, besar dan mantap barulah pasangan anda merasainya. Iaitu merasai nikmat yang sebenar.

Nak solusi mudah? Jom amalkan vimax canada


Menaikan kadar ransangan sexual dan lebih bertenaga
Meningkatkan pretasi seks serta kesihatan 
Menambahkan saiz zakar lelaki pada saiz maximum
Membantu lelaki mencapai tahap ereksi yang maksima
Meningkatkan rasa percaya diri dengan saiz penis yang lebih wow
Membuatkan pasangan bertambah ghairah dan teruja dengan kehebatan anda
Keharmonisan Rumah Tangga Semakin menigkatkan intim dan rasa lebih nikmat bagai pengantin baru.


Tempoh Keberkesanan Vimax!

Minggu 1 sehingga 4
Dalam beberapa minggu perubahan ketara akan kelihatan adalah diameter zakar anda bertambah dan ereksi yang lebih lama dan berkekalan

Minggu 4 sehingga 8
Kemudian, selepas sebulan, anda akan mendapati perubahan dalam kepanjangan zakar anda dan sekali lagi anda akan perhatikan zakar lebih besar dan lebih tebal. Apabila anda berdiri hadapan cermin, anda boleh lihat bahawa walaupun tanpa ereksi, zakar anda ‘tergantung’ lebih panjang dan tebal

Minggu 9 dan seterusnya
Apabila anda mengalami ereksi, anda dapat perhatikan perubahan ketara. Bukan sahaja pada saiz, malah zakar kelihatan lebih padat dan kuat seperti yang anda idamkan dan impikan selama ini. Selain itu, kepuasan pancutan mani yang berganda, air mani anda akan keluar dengan banyak sekali.

kandungan Vimax Canada


Jom hangatkan hubungan anda dengan pasangan...apa salahnya cuba....ribuan testimoni telah membuktikan vimax canada adalah supplement yang terbaik....
1 biji sehari, ambil bila perlu


Adakah anda teruja nak cuba produk ini ?

100% original

Offer rm60 sm/ rm64 ss 
🚚 free pos


Pm inbox fb: imah Hmie
Pm/Whatsapp: +60199278721
::Anda tentu meminati::










 ~ ::: THANK YOU FOR SHOPPING WITH US!! ::: ~ 

No comments:

Post a Comment