Wednesday, August 16, 2017

Lemonex Rahsia Terkurus Tanpa Sengaja

Lemonex Rahsia Terkurus Tanpa Sengaja 

Lemonex kini viral selepas kejayaan menguruskan pengguna tanpa segala. Produk ini selamat digunakan, dirumuskan dari bahan semuladi, iaitu minuman campuran botani lemon (Premix Lemon Drink) yang sangat berkesan dalam membantu anda menjadi lebih kurus dan juga sihat. Seperti mana yang kita tahu,lemon sangat berkhasiat dalam Melancarkan Pencernaan ,Menstabilkan Tekanan Darah Tinggi, Detoksifikasi Racun Dalam Tubuh, Vitamin C yang membantu dalam menyingkirkan lemak dan sekaligus menurunkan berat badan. LEMONEX mengandungi ‘grapefruit’ iaitu buah limau gedang salah satu buah yang mampu mengurangkan berat badan dengan efektif. LEMONEX membantu anda untuk lebih bertenaga,singkirkan lemak dengan mudah dan membuatkan anda terkurus tanpa sengaja!. Salah seorang pengguna yang kita memang kenal ialah Enot, dia merupakan pengguna lemonex dan memang terbukti HASILNYA. Jom kita check apa yang bestnya tentang produk ini.




Kelebihan Lemonex Rahsia Terkurus Tanpa Sengaja 

 Tidak perlu berlapar
 Tidak wajib bersenam
Metabolisma cepat naik
Melancarkan Detoxification
 Cepat mencairkan lemak
3x lebih pantas melangsingkan berat badan
Tenaga bertambah
3x lebih pantas kecilkan perut
Kurus dalam masa 14 hari

Khasiat bahan-bahan didalam Lemonex Rahsia Terkurus Tanpa Sengaja 



KHASIAT BUAH LIMAU GEDANG (GRAPEFRUIT)

1. Buah LIMAU GEDANG ialah antara buah-buahan yang paling tinggi kandungan VITAMIN C di kalangan buah-buahan citrus malah jus buah limau gedang adalah pilihan paling terbaik untuk keperluan vitamin C di musim sejuk.
2. Mengandungi pelbagai vitamin dan galian antaranya ialah kalsium, glukosa, fosforus, kalium, lycopene, potasium dan serat yang tinggi.
3. Bioflavonoid – Mengurangkan risiko penyakit berbahaya seperti kanser, penyakit jantung dan tumor.
4. Meningkatkan metabolisme tubuh dan membantu tahap insulin yang lebih stabil dan membekalkan rasa kenyang yang lebih lama.
5. Mengurangkan masalah keletihan , demam, malaria, penyakit kencing manis ,sembelit, masalah kencing, masalah tubuh berasid, masalah pencernaan dan banyak lagi.
6. Antiseptik untuk luka, malah ia juga sesuai sebagai tonik hati.
7. Membantu mencantikkan kulit dan membuatkan kulit lebih lembab dan sihat serta membantu kulit kelihatan lebih muda terutama dengan kandungan potasium di dalam buah limau gedang membantu menghilangkan garis-garis halus dan kedutan di tubuh,
8. Mengurangkan risiko penyakit kanser prostat.
9. Tryptophan – Membantu dalam masalah insomnia bagi mendapat tidur yang lebih berkualiti.
10. Vitamin A dan vitamin C – Membantu pembentukan kolagen kulit sekaligus membantu mengekalkan keanjalan kulit, selain itu khasiat limau gedang juga turut membantu dalam mengurangkan risiko sinar matahari yang merbahaya kepada kulit.




Cara pengambilan Lemonex Rahsia Terkurus Tanpa Sengaja 

1. Minum lemonex 1 sachet 15 minit sebelum sarapan
2. Minum air 2-3L sehari
3. Selepas 7 malam jangan minum manis atau bergula

Isi kandungan 30 sachet 
tahan untuk 30 hari


Soalan lazim mengenai Lemonex Rahsia Terkurus Tanpa Sengaja 

1.LEMONEX UNTUK APA? 
Kuruskan badan,detox,bakar lemak anda dan jadikan anda lebih ringan dan sihat. 

2.SUSU ATAU JUS? 
Lemonex dalam bentuk serbuk.Premix Lemon drink.1 sachet dalam air 180ml dan minum.Mudah kan?

3.BERAPA LAMA TAHAN? 
1 botol ada 30 sachet.1 hari 1 sachet 15-30 minit sebelum sarapan pagi. So,1 botol lemonex untuk 30 hari. 

4.MEMANG BERKESAN KE? 
Tahap keberkesanan untuk setiap org pasti berbeza-beza.Setiap orang kan badan lain. So far Alhamdulillah customers LEMONEX majoriti berpuas hati,berjaya turunkan berat badan dan siap repeat orders untuk kawan-kawan yg lain. 

5.MACAM MANA RASANYA? 
Rasa lemon yang sedap.Walaupun bahan utamanya dari lemon dan grapefruits tapi rasanya sangat-sangat best..tak masam. 

6.BERAPA LAMA BOLEH NAMPAK KESAN? 
Kesan penurunan berat badan biasanya dapat lihat seawal 7 hari. Berdasarkan pengalaman dari customers LEMONEX ,ramai yang berat mereka dah mula berubah dalam 1-2 hari sahaja. 

7.ADA PANTANG LARANG? 
Actually tak ada apa2 pantang larang pun.Berat anda pasti turun walaupun anda makan seperti biasa dan tanpa senaman lansung. Tapi LEMONEX ada tips mudah untuk anda yang nak penurunan berat badan 3X ganda cepat.

8.ADA SIDE EFFECT TAK? CIRIT BIRIT DAN LAIN2? 
Tak ada side effect yang tak baik.Cirit birit tak ada tapi perut anda akan rasa lebih selesa sebab lemonex melawaskan pembuangan air besar anda. 

9.ADA SIDE EFFECT KALAU BERHENTI MINUM LEMONEX? KENA MAINTAIN MINUM?
Tak ada side effect kalau berhenti.Tak perlu maintain.Tapi majoriti customers LEMONEX tetap minum lemonex walaupun dah dapat berat ideal mereka,sebab katanya bagi energy dan boleh makan apa sahaja tapi tetap maintain kurus.Lagipun mudah nak amalkan lemonex.Dan sedap.

10. ADA KKM? ATAU APA-APA SIJIL? 
Lemonex diklasifikasikan sebagai bukan ubat oleh KKM,jadi Lemonex tidak dikawalselia oleh Pihak Berkuasa Kawalan Dadah KKM.Lemonex yang dikilang di BOT Industries International Sdn Bhd ini sudah tentu memiliki sijil MESTI,HALAL,GMP dan HACCP 



11.KENAPA PERLU BELI LEMONEX ? 
Sebab kami serius dalam bantu anda mendapatkan LEMONEX anda dengan mudah.Kami sgt berpengalaman dalam menguruskan bisnes online. Kami sediakan perkhidmatan POS ke seluruh MALAYSIA.

12.KENAPA MENYUSU BAYI DAN PREGNANT TAK BOLEH MINUM LEMONEX? 
Sebab kita jaga kesihatan baby tersebut buah pinggang die masih baru, perlu dijaga, sebab baby tu akan jadi berak2 tetapi baby tu akan dapat hasil lemonex dari susu ibu. 

13.GASTRIK BOLEH MINUM? 
Boleh je nak minum tapi pastikan awak makan macam biasa walaupun awak diet hanya kurangkan makanan berminyak dan manis sahaja. 

14. KENAPA PESAKIT 3 SERANGKAI TAK BOLEH MINUM? 
Pesakit itu pasti makan ubat doktor, limau gedang tak boleh minum dengan ubat doktor akan mengakibatkan kematian. 

Nota : Setakat ini kami ada cuba dekat pesakit darah tinggi dan dia memang tak pernah makan ubat doktor dan dia ok je minum sampai harini dan boleh kurus,berbeza dengan sebelum ni dia ada try ubat kurus lain effect pening yang teruk dan dia consume lemonex masih ok dah hampir 2 minggu consume. 


Testimoni Lemonex Rahsia Terkurus Tanpa Sengaja 














Harga asal rm189

Now Offer 

Harga rm100sm/ rm105 ss
🚚 free pos

SMS/Whatsapp: +60199278721

Klik link dibawah utk whatsapp

@ pm inbox Fb: imah Hmie



::Anda tentu meminati::











 ~ ::: THANK YOU FOR SHOPPING WITH US ::: ~ 

No comments:

Post a Comment