Tuesday, May 8, 2018

Harum Malam: Rawat Keputihan & Pulihkan Kesihatan Dalaman

Harum Malam: Rawat Keputihan & Pulihkan Kesihatan Dalaman


Produk Harum Malam terlaris dipasaran..dari dulu hingga kini.. Aje gilaaaa keberkesanannya.. Sape lambat atau tak mau ambil tahu...mmg rugi..hampir semua wanita dah cuba..sebab harga pun tak mahal mana tapiiii khasiat dia luar dalam badan wanita dia jaga. Antara kelebihan yg dapat klu amik JUS HARUM MALAM ni kan ~~ 
.
^ dapat hilangkan bau badan
^ atasi masalah keputihan
^ mampu tegangkan payudara woww 😍
^ membantu hilangkan stress 
^ mengembalikan perhatian suami yg dulu hilang.. hehe (ketat /padat/mampat)
.
Yang paling penting..anak dara dan mak dara pun boleh guna... klu yg jenis sengugut sampai tertunduk-tunduk pun boleh hilang senggugutnya jika diminum berterusan!!




HARUM MALAM merupakan satu jenis supplemen dalaman mewangikan tubuh badan sepanjang hari dan masa. Ianya terhasil daripada kombinasi antara estrak ros dan kaya dengan ekstrak herba seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria mirifica yang dapat membantu mengatasi bau yang kurang enak dari tubuh badan. Caranya, hanya minum 2 kali sehari dan boleh lihat kesannya dalam tempoh masa yang singkat.

Sebagai mana yang ketahui, ramuan yang terkandung dalam "Harum Malam" ini banyak I khasiatnya. Antaranya;
Sireh - Sireh yang ketahui banyak kegunaannya seperti mengubat sesuatu penyakit ataupun dijadikan sebagai sireh junjung. Dalam ramuan "Harum Malam" ini, sireh berupaya mengawal dan mencegah bau badan.

Buah Tin - Berupaya menyingkirkan keracunan (toksin), mencairkan tekak, mengurangkan batuk yang berpanjangan sekaligus melapangkan dada. Ia juga turut memberseihkan hati (kidney) dan jantung serta membersihkan lendir dalam usus.

Kismis - Membantu menguatkan daya ingatan, mengubati penyakit pelupa, mencerdaskan minda, membersihkan hati dan mencerahkan mata.

Goji - Membantu memanjangkan umur, meningkatkan tenaga dan kekuatan fizikal, membantu menurunkan darah tinggi, anti kanser, mengekalkan paras kolestrol yang sihat, mengimbangi paras glukos dan mengawal diabetes, meningkatkan libido dan fungsi seksual, tidur nyenyak, meningkatkan sistem imun, meningkatkan kesuburan, menguatkan otot dan tulang, menguatkan daya ingatan, kurangkan batuk dan membantu penghadaman.


Limau Purut - Jus buah limau nipis membunuh kuman disenteri, kolera dan tifoid, asid sitrik yang terkandung dalam limau nipis berkesan menghilangkan lemak dan menguruskan badan, melegakan perut, melancarkan penghadaman.

Pueraria Mirifica - Ianya bagus untuk kulit dalam menegangkan dan menghaluskan struktur kulit, mengurangkan garis-garis halus menyihatkan kulit yang tidak bermaya, menghaluskan liang romag dan mengurangkan minyak, melembutkan kulit supaya kulit kurang kasar dan kering, merawat jerawat dari dalam, mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan.

Kayu Serapat - Mengetatkan otot rahim dan seluruh tubuh agar padat, melancarkan haid, awet muda, merawat keputihan dan gatalt pada kemaluan, menyihatkan rahim, menghaluskan kulit & melambatkan menopause.

Buah Delima - Dapat mengubati cirit-birit, sakit telinga, pandangan kabur, sakit gusi dan kurang lawas penghadaman, membuang lemak dan juga mengeluarkan toksin dari badan.




Manjakani - Awet muda, merawat otot-otot dalam faraj, mengawal lendir dan lelehan dalam faraj, serta nifas, menegangkan payudara, melawaskan buang air besar, dan menyingkirkan toksin dari tubuh.

Pueraria Lobata - Mengandungi estrogen yang berfungsi untukh pembesaran dan ketegangan buah dada, kulit dan rambut yang lebih sihat.

Senna - Melangsingkan tubuh badan, membantu mengurangkan kolestrol, mengecilkan perut, peluntur lemak dalam tubuh bagi penderita obesti.
Lihatlah, betapa mudahnya sekarang untuk mencantikkan dalaman diri. Kita tidak perlu lagi membazirkan tenaga mencari bahan mahupun membuat sendiri. Sekarang semuanya sudah tersedia. Terpulang pada anda-anda semua untuk mencubanya
....


Jom wasap akak lelaju2..

Harga 1 botol: rm35sm/rm39ss

2- rm65sm/rm69ss




Terima kasih kerana mengunjungi blog ini

No comments:

Post a Comment