Tuesday, December 8, 2015

Produk Kecantikan Olicandy Mencerahkan Kulit

Produk Kecantikan Olicandy Mencerahkan Kulit

Sebut pasai produk kecantikan yang boleh mencerahkan kulit, kebanyakan wanita semua nak kulit cerah sampai sanggup berbelanja lebih. Kebanyakan wanita berpendapat kulit cerah boleh menyerlahkan lagi kecantikan berbanding mereka yang berkulit gelap.

Pada dasarnya kulit yang cerah adalah dari pewarisan genetik ibu bapa. Jika ibu bapa anda orang berkulit cerah tentu sahaja, anak pun besar kemungkinan cerah juga.

Tetapi ada beberapa faktor luaran yang boleh menjadikan kulit anda gelap seperti

1. Kurang mementingkan aspek pemakaian sunblock diapabila dipanahi matahari

2. sering berjemur, terkena panas matahari yang menyebabkan melanin terhasil dengan banyak. Melanin adalah pigmen yg memberi warna pada kulit.... (Penghasilan melanin dirangsang oleh kerosakan DNA yang dicetuskan oleh sinaran




3. PARUT- contohnya boleh ada pada kulit contohnya lepas jerawat kecut..mesti ada kesan hitam kan.. kalau satu bji, satu tompok hitam.. 

kalau berbiji-biji? Maka bertompok-tompok lah wrna hitam pada kulit...ini lah yg mnjadi kegusaran pada wanita-wanita

4.HORMON- biasa terjadi pada wanita mengandung (sbb kormon tak stabil). Sebab tu kadang-kadang ada wanita yg mengalami pigmentasi teruk pada kulit semasa mengandung..tapi lepas bersalin ok balik. 

Juga terjadi akibat penuaan, sbb apabila umur meningkat, hormon juga akn berubah...ia akn mengakibatkan pengumpulan melanin yang banyak pada kulit dan mengakibatkan pigmentasi yg teruk pada wajah.. 

Bagaimana untuk menperlahankan proses pengelapan kulit

1. jangan selalu terdedah pada panas mentari
2. pakai sunblock jika ingin keluar ke tempat yang panas
3. pakai pelindung seperti payung, topi, dan boleh juga mengamalkan supplement untuk mencerahkan kulit seperti OLICANDY

Olicandy ialah Supplement berbentuk tablet yg dirumus dgn bahan2 terbaik yang mmbuatkan kulit anda bersinar sepanjang hari. Olicandy menjadikan kulit licin, cerah serta sentiasa nampak glowing & bertenaga. Peranan OliCandy berfungsi untuk fokus pada kecantikan dan juga kesihatan kulit dari dalam.




Wow, best kan?!! 
Sedar tak sedar semua problem uolls mengenai kulit contohnya Kulit Kusam & gelap, parut jerawat, jeragat serta masalah lemah2 badan dapat di selesaikan dengan mudah dan pantas. 


OliCandy merupakan penemuan terbaru yang direalisasikan melalui teknologi terkini hanya dengan menggunakan Formulasi terbaik gabungan Olive Leaf , & Vitamin C!

Dirumus khas sesuai digunakan oleh lelaki dan perempuan pada semua peringkat umur (mengikut dos yang di tetapkan)

Keistimewaan olicandy antaranya berkesan membantu :

- membuatkan tona kulit anda berkali ganda cerah daripada biasa

- Kulit muka lebih licin, gebu dan kedutan hilang!

- Wajah kembali segar dan berseri sepanjang hari

- Menghalang pembentukan jerawat disamping memulihkan masalah jerawat yg kronik

- Sangat efektif untuk Menghilangkan parut dengan cepat

- Dark spot di seluruh badan beransur ansur pudar

- Menggalakkan penghasilan secara semulajadi jumlah glutathione dalam badan (glutathione berfungsi untuk mencerahkan kulit secara natural)

- Memperbaiki tekstur kulit kendur & mati disamping menganjalkan kulit

- Menghilangkan garis kedutan & pigmentasi

- Menambahkan imunisasi, menyingkirkan toksik & darah kotor

- Merawat sakit otot dan sendi serta membuatkan badan cergas sepanjang hari

- Mampu mengelak penyakit kritikal seperti kanser kerana olicandy tinggi antioksidan

-Membaik pulih sel2 kulit dan merupakan agen anti penuaan

olicandy tablet mudah dimakan

Supplement berbentuk tablet kecil yang mudah dimakan &senang dibawa kemana-mana



TAHUKAH ANDA, OLICANDY LEBIH BERKESAN BERBANDING PENGAMBILAN GLUTA?

OLI CANDY menggunakan inovasi TERKINI pencerahan kulit melalui ekstrak OLIVE LEAF 
(daun pokok zaitun)

- Kajian yang dijalankan membuktikan kandungan polifenol dalam olive leaf yang tinggi membantu pencerahan berganda tona kulit dan menghilangkan tanda penuaan dengan berkesan

- Olive Leaf juga kaya antioksidan, antibakteria, antikanser & mengandungi zat aktif lain yang amat berguna untuk menurunkan kadar gula, menstabilkan blood pressure, serta pembakaran lemak badan yang cepat

Oli Candy mengandungi astaxanthin yang memastikan khasiat lengkap untuk kulit

~ 500 x kuasa dari vitamin E dan C

- Sangat mudah diserap khasiatnya ke dalam badan berbanding antioksidan lain.
- Membaiki dan merawat sel dna yang rosak, meningkatkan imuniti dan menguatkan / melindungi sel2 badan.

L-lysine dalam Oli Candy, amat baik untuk membaiki dan memperbaharui sel-sel badan. Ia juga berperanan memelihara otot-otot dan tisu-tisu badan, merawat kelesuan, hepatitis & HIV.

olicandy gebu
Kandungan Olicandy : 30 tablet

Cara consume olicandy mudah sahaja

Olicandy hanya perlu diambil 2 biji before breakfast, untuk kesan yang terbaik pastikan ambil ketika perut kosong. Hanya kemam atau kunyah dengan diikuti segelas air putih. Pastikan sepanjang hari uolls banyak minum air masak ye... ini bertujuan untuk lebih cepat buang toksik dalam bdn & memudahkan penyerapan khasiat olicandy. Jarakkan 4 jam sekiranya ingin mengambil kafein

Soalan yang selalu ditanya mengenai OLICANDY

1.Apa beza olicandy dgn produk kollagen lain di pasaran?

Olicandy adalah supplement berbentuk tablet gula2 pencerahan pertama di Malaysia yg menggabungkan khasiat daun buah zaitun & collagen, berkesan untuk mencerahkan kulit wajah & terbukti bagus untuk kesihatan, ia mudah diconsume, hanya kunyah dan senang di bawa ke mana2. 99% pengguna memperakui keberkesanan olicandy!

2. Lelaki pun boleh ambil olicandy?

Ya, semestinya. Formulasi bahan dalam olicandy tidak melibatkan hormon wanita, lelaki juga boleh mengamalkannya. Kanak2 boleh ambil dari umur 13 tahun & ke atas.

3.Wanita pregnant atau menyusu adakah boleh mengambil olicandy?

Tak ada masalah untuk ibu menyusu mengambil olicandy, Cuma tidak digalakkan kepada wanita mengandung

4. Saya ada seafood allergy dan alah kepada marine collagen pun boleh ambil ke?

Ya, sudah tentu, olicandy dirumus khas untuk mereka yg turut alah dengan marine collagen, olicandy diformulasi dengan menggunakan bovine collagen yg halal dan selamat. Bovine collagen adalah kolagen yang diekstrak daripada lembu setelah memlalui proses pembersihan dan ianya menjadi sumber collagen yang bermanfaat untuk kesihatan kulit manusia. Kolagen bovine ini lebih kurang sama dengan sel kolagen manusia, oleh itu penggunaannya sangat meluas dalam bidang perubatan & kecantikan. kami memilih menghasilkan kolagen sumber bovine kerana kadar peratus alahan sangat2 rendah berbanding kolagen daripada sumber laut.

5. Berapa lama boleh Nampak kesan selepas mengambil olicandy?

Kesan bergantung kepada hormon & amount toksin dalam badan seseorang. Majoriti pengguna dapat melihat perubahan & merasai kesan Olicandy seawal satu minggu.

6. Boleh ke Olicandy diambil semasa period?

Ya, malah dengan mengambil olicandy dapat membekalkan tenaga kerana semasa menstruasi badan kita lesu & tidak bermaya, jadi pengambilan olicandy dapat membantu merawat lemah badan dan mengekalkan kulit muka yg glowing!

7. Olicandy ada side effect negative ke? Ada lulus KKM?

Jangan risau, olicandy selamat di ambil, dan tiada kesan sampingan negatif. Olicandy telah di luluskan oleh KKM & diklasifikasikan under makanan kesihatan bukan ubatan. Ini no. dibawah sebagai rujukan
041114/10/033

8. Betul ke pengambilan supplement collagen menaikkan selera makan kita?

Fakta ini tidak betul sama sekali, bila kita ambil apa apa supplement kesihatan & kecantikan, peredaran darah akan mengalir dengan lancar, itu bermakna supplement itu benar2 berkesan dengan tubuh badan kita. Apabila blood circulation elok, badan rasa ringan dan cergas serta berupaya meningkatkan selera makan kita. Betul kan bila badan kita letih, selera pun berkurang? Begitulah sedikit sebanyak konsepnya.


Testimoni Olicandy









Berminat nak cuba?

RM 40 SM/ RM45 SS (free postage)

100% ORIGINAL
Anda boleh menghubungi saya di: 

  pm inbox facebook : Imah Hmie
  Whatsapp/Call: +60199278721


#olicandy
#produkkecantikan
#carahilangkanjerawat

No comments:

Post a Comment