Tuesday, June 14, 2016

Petua kecantikan : Egg White Peel off Mask

Petua kecantikan : Egg White Peel off Mask

Aksm, hari ne akak nak kongsikan satu petua kecantikan yang mudah dengan menggunakan bahan semulajadi iaitu amalkan masker telor tiap 2-3 kali seminggu.
Petua kecantikan ini amat berkesan untuk menjadikan kulit anda bersih, gebu, awet muda, cerah, lembut, anjal, pudar dengan kesan parut dan kusam.


Anda hanya perlukan 1 biji telor gred C pun memadai, pecahkan dan ambil bahagian putih dan oleskan pada wajah anda. 
Secara umumnya diketahui putih telor mengandungi kandungan protein yang tinggi dan bahan yang mampu melembabkan dan menganjalkan kulit.
Petus kecantikan ini telah diamalkan dan diwarisi secara turun temurun untuk mengekalkan kecantikan secara asli. Namun begitu terpulang kepada anda untuk mengamalkannya atau tidak.

Kebanyakan wanita telah mengetahui petua ini namun ada sahaja halangan dari segi kekangan masa mencari bahan asas ini, ada juga yang rasa tak selesa dengan bau telor yang dipecahkan sebab jika salah beli telor, mungkin agak berbau sedikit dan membazir telor jika hanya anda seorang sahaja pakai, sebab nak guna buat masker ne sedikit aje, lain-lain putih telor yang berbaki tentunya tak boleh disimpan untuk digunakan pada next time. jadi membazir pulak

Susah kah?? leceh? Busuk? Tak selesa dengan leket telur tersebut?? Raasa membazir?
 


Kini ada alternatif lain bagi anda yang berminat untuk menjaga keserian wajah tanpa rasa busuk, leceh, meleket2 tahi ayam ditelur...Anda hanya oleskan wajah anda dengan Egg White Peel off Mask sebagai produk kecantikan wajah secara alami yang terbuat dari putih telur. Putih telur dikenal sebagai bahan alami yang sangat bermanfaat bagi kesehatan tubuh dan kulit, bahkan jaman dahulu sudah dipakai para wanita sebagai masker perawatan wajah. Nah sekarang, yuk kita lihat manfaat Egg White Peel Mask ini, berikut manfaat serta cara penggunannya.

Egg White Peel off Mask boleh menggantikan penggunaan telur biase untuk dibuat masker. Produk ini mengandungi bahan asas protein telor yang dipatternkan untuk anda yang ingin mudah, tak mau bau-bau telur busuk, dan menjimatkan masa sebab masker ini telah dicampurkan dengan bau-bauan yang menyenangkan untuk dihidu, serta tahan lama, boleh tahan lama dan digunakan berulang-ulang kali hingga habis. 


Kelebihan produk kecantikan Egg White Peel off Mask

Menanggalkan sel kulit mati pada wajah
Menghilangkan jerawat
Mengatasi minyak berlebih pada wajah
Menghaluskan dan mencerahkan kulit
Mengecilkan pori-pori pada wajah
Dapat digunakan untuk semua jenis kulit

Cara penggunaan Petua kecantikan : Egg White Peel off Mask

Bersihkan wajah terlebih dahulu dengan sabun pembersih wajah, bilas wajah dengan air suam, lalu keringkan wajah dengan tuala, Gunakan Egg White Peel off Mask, usap secara merata pada seluruh wajah.
Biarkan ia selama 15-20 minit, setelah itu cara mengangkat maskernya , angkat dari bawah ke atas.Bilas wajah, dan keringkan. Untuk hasil yang maksimal gunakan 2-3 kali dalam seminggu.

Adakah anda teruja nak cuba produk ini untuk menaikan keserian wajah anda?

Berminat nak cuba?

Offer rm20 sm/ rm24 ss (termasuk pos)

100% ORIGINAL

Anda boleh menghubungi saya di:

  Pm inbox facebook : Imah Hmie

  Whatsapp/Call: +60199278721
 

 #eggmask

#tipskecantikan

#produkkecantikan

#carahilangkanparut


::Anda tentu meminati::


No comments:

Post a Comment