Monday, June 6, 2016

Petua Rambut Gugur : Feryal Argan Oil

Petua Rambut Gugur :  Feryal Argan Oil

Secara lazimnya, rambut akan gugur dalam 50 ke 100 helai setiap hari. Ini adalah normal tetapi jika rambut gugur secara berlebihan, anda perlu mengikuti petua rambut gugur ini.
Rambut gugur secara berlebihan biasanya terjadi akibat kerosakan atau salah teknik penjagaan rambut, penggunaan syampu yang tidak sesuai, penyakit dalaman dan lain-lain. Sebelum rambut anda gugur dengan lebih teruk sehingga menyebabkan masalah penipisan rambut atau botak, anda boleh cuba petua mengatasi rambut gugur yang dikongsikan di bawah ini. Bahan-bahan yang digunakan adalah semulajadi dan selamat untuk rambut anda.




Petua Rambut Gugur

1) Minyak Lavender – Selain membantu mengatasi masalah rambut gugur, minyak lavender juga dapat membantu merawat rambut yang rosak. Apa yang perlu anda lakukan adalah, sapukan sedikit minyak lavender pada rambut dan urut bahagian kulit kepala secara perlahan. Amalkan sekurang-kurangnya dua kali sebulan. Minyak Lavender akan membantu menggalakkan pertumbuhan rambut.

2) Minyak Kelapa dan Minyak Zaitun – Kedua-dua minyak ini memang cukup terkenal dengan khasiatnya yang tersendiri. Untuk mengatasi masalah rambut gugur, anda perlu campurkan satu sudu minyak zaitun dan satu sudu minyak kelapa. Kemudian sapukan ke seluruh bahagian rambut bermula dari kulit kepala. Urut bahagian kulit kepada secara perlahan. Tutup dengan shower cap dan biarkan untuk lebih kurang lima jam kemudian basuh rambut seperti biasa dengan menggunakan syampu.

3) Makanan Tinggi Protein – Rambut memerlukan protein untuk tumbuh dengan lebat, subur dan sihat. Bila kita mengamalkan makanan yang tinggi kandungan protein, rambut bukan sahaja yang tumbuh dengan lebat tetapi dapat juga mengelak dari berlakunya kerosakan rambut.

4) Santan Kelapa – Petua tradisional yang kerap digunakan untuk perawatan rambut adalah dengan menggunakan santan. Apa yang perlu anda lakukan adalah ambil santan yang pekat dan lumurkan ke seluruh bahagian rambut dan kulit kepala. Urut kulit kepala untuk seketika dan biarkan selama sejam sebelum membasuh rambut seperti biasa. Amalkan petua ini dua kali seminggu untuk melihat hasilnya. Penggunaan santan kelapa bukan sahaja akan melebatkan rambut tetapi ia juga akan membuat rambut kelihatan lebih bersinar dan hitam.


5) Yogurt – Selain santan, yogurt juga boleh digunakan untuk mengatasi masalah rambut gugur dan rosak. Anda hanya perlu melumurkan yogurt ke atas seluruh bahagian rambut seperti masker rambut. Biarkan selama sejam dua sebelum anda membasuh rambut seperti biasa. Amalkan sekurang-kurangnya dua ke tiga kali seminggu.

6) Kacang Hijau – Selain elok untuk kulit muka, kacang hijau juga boleh digunakan untuk merawat rambut. Anda perlu mengambil secawan kacang hijau dan merendamkannnya terlebih dahulu. Rendam semalaman. Tapis kacang hijau tersebut dan ambil airnya. Sapukan air kacang hijau pada seluruh bahagian kulit kepala dan urut perlahan. Amalkan tiga kali seminggu untuk hasil yang berkesan.

Pastikan anda sentiasa menjaga kebersihan rambut dan gunakan syampu dan perapi rambut yang bersesuaian dengan kulit kepala.

tAHUKAH ANDa

FAKTA 1 : Kira-kira 70% lelaki dan wanita akan menderita masalah keguguran rambut bila mereka mencapai umur 30 tahun.

FAKTA 2 : 99% lelaki dan wanita memerlukan penjagaan kulit kepala yang betul untuk pertumbuhan rambut yang sihat.

FAKTA 3 : Lebih kurang 90% daripada rambut di kulit kepala berada dalam fasa pertumbuhan manakala 10% lagi dalam fasa berehat .

Setiap hari beberapa helai rambut akan gugur mengikut kitaran di mana lebih kurang 100-150 helai rambut boleh gugur setiap hari. Wow! Banyak tu!

 Feryal Argan Oil adalah produk rawatan yang dirumus dgn gandingan JOJOBA OIL & ARGAN OIL yang bermutu tinggi khusus utk membantu masalah rambut & kulit kepala


3 Jaminan Kami utk Feryal Argan Oil
Diluluskan Kkm + Diyakini Halal + Diuji Berkesan

Rumusan hebat ini sudah diuji keberkesanannya & ia 100% BEBAS dari bahan kimia merbahaya. Kesan Feryal Argan Oil boleh dirasai hanya dgn SEKALI SPRAY sahaja!

Feryal Argan Oil bertindak membuang sel2 kulit mati, kudis, kelemumur, membersih serta melindungi rambut & kulit kepala anda. Ia juga berupaya mengawal peratusan rambut gugur utk menghalang masalah kebotakan.

Feryal membasmi kelemumur, meningkatkan pertumbuhan rambut baru, mengelakkan keradangan folikel rambut & berfungsi menghilangkan stress.


Hanya Semudah Spray 2 Kali Sehari, Masalah Rambut Gugur, Gatal, Kelemumur & Semua Masalah Rambut/ Kulit Kepala Boleh HILANG Sepantas 7 Hari.

Feryal Argan Oil di formulasikan dengan Kombinasi ARGAN OIL & JOJOBA OIL BERMUTU TINGGI khas untuk membantu masalah rambut dan kulit kepala.

Feryal Argan Oil adalah satu-satunya jenama keluaran Malaysia yang betul-betul BERKESAN membantu anda menyelesaikan pelbagai MASALAH RAMBUT.

Feryal Argan Oil dikuatkan dengan ASSENTIAL OIL Membantu melancarkan peredaran darah di kulit kepala dan menghilangkan Stress.

 Tahukah anda, beberapa helai rambut akan gugur setiap hari mgikut kitaran lebih kurang 100-150 helai. Wow, Banyak kan?

Maklumlah dgn faktor persekitaran & cuaca panas sekarang ni, agak senang nak dapat masalah rambut seperti rambut kusam, keguguran rambut, kulit kepala gatal, rambut berbau, kutu dan mcm2 lagilah..




And then takkan uolls nak biarkan aje kan?

Bagaimana Feryal Argan Oil boleh Menjadikan Rambut
dan Kulit Kepala Anda kembali Sihat?


Feryal Argan Oil merupakan hasil gabungan dari bahan seperti Beet Root Extract, Argan Oil dan jojoba oil

ΑRGΑΝ ΟΙL
Μеnguаtkаn аkаr rаmbut, mеmulіhkаn kulіt kераlа уg rоѕаk, memberi nutrient & mеnуіhаtkаn rаmbut

ЈΟЈΟΒΑ ΟΙL
Μеrаngѕаng реrtumbuhаn rаmbut bаru, mеnghitam, mеlеmbаb & menyuburkаn rambut dgn mеrawat rаmbut dаrі аkаr hіnggа kе huјung

ESSENTIAL OIL
Melancarkan perjalanan darah dikulit kepala serta menghilangkan Stress


Feryal Argan Oil Dihasilkan Menggunakan Teknologi Moden, ia langsung tak berminyak & tak melekit malah selesa dipakai..

✔ Boleh digunakan oleh Lelaki + Wanita
✔ Lulus KMM dan Halal
✔ Kesan dlm masa 1 minggu
✔ Boleh dibawa solat
✔ Sebotol 100ml tahan 1 hingga 1 bulan setengah
✔ Senang dibawa ke mana2 sahaja





 Siapa Yang betul2 Memerlukan Feryal Argan Oil Ini?

Mereka yang menghadapi….

➔ Masalah keguguran rambut
➔ Kulit kepala gatal2
➔ JERAWAT tumbuh di Kepala
➔ Kelemumur dirambut bersepah-sepah
➔ Banyak Kutu dikepala
➔ Kulit Kepala berdaki
➔ Rambut & kulit kepala berminyak
➔ Rambut menipis & Belahan rambut makin luas
➔ Rambut sering Kusut & Bercabang

Feryal Argan Oil dapat membantu selesaikan semua ‘problem’ di atas

KEISTIMEWAAN FERYAL ARGAN OIL

✔ Menyejukkan Rambut serta kulit kepala
✔ Membasmi Kelemumur
✔ Merawat Rambut Bercabang
✔ Rambut sentiasa Berbau Harum
✔ Menggalakkan pertumbuhan rambut baru
✔ Melembut & menyihatkan Rambut
✔ Melegakan Migrain serta Sakit kepala
✔ Memberikan Kesegaran berpnjangan

MASALAH LAIN YG DPT DIRAWAT DGN FERYAL ARGAN OIL

✔ Rambut gugur terlalu kerap
✔ Gatal Kepala yg tak tertahan mcm rasa nak kikis
✔ Rambut Berlopong sana sini
✔ Kulit Kepala Berlopak
✔ Kelemumur banyak berkilo-kilo
✔ Bahagian dahi semakin menipis dah nak jadi mcm huruf (M)

 SOALAN YG SERING DITANYA BERKENAAN FERYAL ARGAN OIL / FERYAL MIRACLE REJUV


Bila boleh Nampak kesan penggunaan?
Respons setiap individu adlh berbeza-beza. Tapi yg pasti anda bakal merasai kesannya setelah spraykan pada kulit kepala @ rambut

Sebotol Tahan Berapa Lama penggunaan?
1 Βоtоl boleh tаhаn ѕеlаmа ѕеbulаn penggunaan. Isi kandungannya 100ml. Feryal Miracle Rejuv sgt mudаh untuk dіbаwа kе mаna2 ѕаhаја

Feryal Argan Oil halal dan selamat digunakan ke?
Ya! Feryal Argan Oil ini telahpun diuji & diluluskan oleh KKM. Kandungan bahannya 100% menggunakan bahan semulajadi iaitu dpd Jojoba Oil + Argan Oil. Anda boleh gunakan Feryal Argan Oil ini tanpa bimbang & ragu2!
(Dijamin Halal dan Boleh Dipakai Dlm Solat)

No. Kelulusan KKM : (NOT140502941K)

Mcmana Pula kalau pakai tudung atau kopiah? (utk wanita & lelaki muslim)
Berkesan ke kalau pakai Feryal?
Feryal Argan Oil masih berkesan. Produk ini juga dihasilkan utk wanita yg bertudung & lelaki yang memakai kopiah @ serban bagi memastikan mereka turut selesa serta lebih yakin tanpa perlu risau dgn masalah rambut lagi

Barang betul ke dijamin Sampai setelah pembayaran dibuat?
Ya, Semestinya! Κami Trusted Seller menawarkan Ѕеrvіѕ terbaik untuk pelanggan kami. Fаѕt Rеѕроns & Fast delivery by poslaju. Βаrаng dіјаmіn akan ѕаmраі kpd аndа.

Barang akan sampai dlm masa 1-3 hari selepas dipos. Tetapi biasanya jika buat belian sebelum pukul 1 petang, kami akan poskan pada hari yg sama juga & esoknya brg akan selamat sampai ketempat anda

FΕRΥΑL ARGAN OIL dijamin ΤΑΚ ΒΕRΜΙΝΥΑΚ wluрun guna bahan ΑRGΑΝ Oil & Jojoba Oil
Selesa dipakai + senang diserap oleh akar rambut & kulit kepala

Isi Kandungan : 100 ML

Testimoni









 

 Adakah anda teruja nak cuba produk ini ?
Harga pasaran rm130 sm/ rm135 ss


Now kita offer rm65 sm/ rm69 ss

2 botol= rm123 sm/ rm127 ss
🚚 free pos


Pm inbox fb: imah Hmie
Pm/Whatsapp: +60199278721


www.wasap.my/60199278271

No comments:

Post a Comment