Monday, November 14, 2016

Cara Besarkan Payudara : Bio Anne breast krim

Cara Besarkan Payudara : Bio Anne Breast Cream 


Memiliki payudara besar menjadi idaman setiap wanita. Ukuran payudara yang kecil, rata dan kendur membuatkan wanita tidak percaya diri bila berdepan dengan suami/ calon suami. Timbul juga perasaan takut tidak dapat memuaskan hati bakal suami/suami dengan ukuran dan bentuk payudara bakal isteri/isteri. 
Tahukah anda 99% laki-laki lebih menyukai wanita dengan bentuk dan ukuran payudara yang besar, kencang, dan mantap. Bagi kebanyakan wanita, memiliki bentuk payudara yang menawan melambangkan kecantikan dan keyakinan bagi seseorang wanita. Tak salah untuk wanita usahakan bagi mendapatkan aset bagi kepuasan anda dan orang yang tersayang sebab ada cara besarkan payudara yang boleh anda ikuti.

Note: gambar hanya perhiasan/ bagi anda yang beragama islam
labuhkan tudung  mu dibawah paras dada ya...breast anda untuk tayangan 
suami sahaja...oppss tertaskirah pulak...hihihi

Cara besarkan payudara

Terdapat banyak faktor untuk anda miliki payudara yang besar dan menawan.

1. Faktor genetik: Ini adalah sesuatu yang diwarisi dari keturunan anda. Jika ibu, seseorang wanita itu memiliki payudara besar, besar kemungkinan, anak nya pun akan memiliki payudara yang besar.

2. Faktor pemakanan: Pemakanan yang seimbang dapat membantu menambah otot dan isi pada payudara

3. Senaman push up: terdapat teknik senaman yang perlu anda ikuti untuk memejalkan otot payudara

4. Teknik urutan payudara juga telah terbukti mampu membesarkan payudara. Anda boleh urut payudara anda dengan teknik yang betul untuk mendapatkan payudara yang besar. 

Image result

5. Faktor hormon: Hormon estrogen yang dihasilkan dalam tubuh wanita boleh mempengaruhi kebesaran payudara. Inilah hormon yang membentuk rupa bentuk badan seseorang wanita semasa pertumbuhan dari remaja ke wanita yang dewasa

Dalam dunia yang serba moden kini, terdapat banyak produk tercipta untuk membuah hasil bagi membesarkan payudara, kebanyakan produk-produk tersebut mengandungi extrax pueraria mirifica. 



Ini adalah tumbuh-tumbuhan yang mengandungi Phytoestrogen , iaitu bahan semulajadi tumbuh-tumbuhan yang keakan-akan hormon estrogen yang mampu memberi efek pada penampilan lebih wanita. Iaitu Payudara Besar dan Punggung yang Mantap

Ada produk dihasilkan dalam bentuk Pill/ minuman (sirap @ serbuk untuk bancuhan)/ serum untuk urutan payudara 

Antara produk untuk payudara ialah 


Nak tahu lanjut tentang produk-produk payudara diatas....anda boleh click link pada produk tersebut

Now akak nak kupas tentang bio-anne, antara produk yang terlaris dipasaran yang mampu anda miliki.

BIO-ANNE Bio Active cream berasaskan formula Pueraria semulajadi dan collagen bagi membesarkan saiz payudara dan diformulasikan untuk membantu untuk menegang dan memontokkan kulit di sekitar bahagian payudara. Bagi yang telah menggunakan BIO-ANNE Bio Active Cream akan mendapat kesan yang cepat dan secara tidak langsung membantu membesarkan dan menegangkan payudara.


BIO-ANNE berkesan secara 99% dari kebanyakkan wanita yang telah menggunakan produk ini. Anda akan merasai perbezaan dalam masa seminggu (1) untuk kesan penggunaan yang teratur.


KANDUNGAN :
Purified Water, Propylene Glycol, Lactic Acid, Mineral Oil, Glyceryl Monostearate, Vegetable Glycerine, Pueraria Extract, Hydrolyzed Collogen, Avocado Oil, Safflower Oil, Sesame Oil, Sweet Almond, Vitamin E, Methylparaben, Fragrance



CARA PENGGUNAAN :
1) Buatkan buih pekat dengan sabun Bio Anne. Urut payudara secara bulatan dengan perlahan-lahan. Biarkan 3-5 minit. Kemudian bilas. Gunakan 2 kali sehari.
2) Sapu sedikit krim pada bahagian payudara dan urut secara lembut di kedua-dua bahagian payudara, terutama pada bahagian bawah payudara. Guna 2 kali sehari, pada waktu pagi dan malam selepas mandi.

No comments:

Post a Comment